A blog új ruhája

 

Már hónapok óta terveztem, hogy a blog megjelenését visszafogottan ugyan, de mégis csak színesebbé, mutatósabbá tegyem. Ehhez kértem hozzáértő segítséget, melyet ezúton is szeretnék megköszönni Juditnak! Munkája nyomán az oldal harmonikusabb, a szemnek tetszetősebb ruhába öltözött. Remélem, hogy rajtam kívül hamarosan a blog olvasói is meg fogják kedvelni.

Nektek bejön?

bng 3 hozzászólás
Címkék: blog új

A bejegyzés trackback címe:

https://emberitisztesseg.blog.hu/api/trackback/id/tr681656484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Portárs Művész 2010.01.08. 22:05:51

a fő gond szerintem a betűtípus olvashatósága, ami nem a legjobb (hogy finoman fogalmazzak...)

Mesi71 2010.01.09. 16:09:46

A ruha jó, bár csatlakoznom kell az előttem szólóhoz: nehezen olvasható a szöveg! További jó munkát!

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2010.01.10. 19:32:36

Nekem tetszik,bár nekem a háttérben a szinátmenetek olvasási, illetve koncentrálási nehézségeket okzonak, mint szerintem másoknak is. Talán itt a poszt és a kommentek hátterét egyszínűre kéne állítani.
süti beállítások módosítása